Захищайте та повертайте
свій телефон разом з нами
Як захистити телефон?
Всього три кроки - і він буде в безпеці:
Увійдіть в Особистий кабінет на сайті послуги
Дистанційно налаштуйте і керуйте захистом телефона
У випадку втрати телефона ми знайдемо і повернемо його — або виплатимо грошову компенсацію
крок 1
Встановіть додаток
Пройдіть швидку
реєстрацію і налаштуйте
необхідні функції
крок 2
Підключіть сервіси повернення і компенсації
крок 3

Що входить в послугу

Блокуйте втрачений телефон у вашому Особистому кабінеті або через call-центр

mob

Отримуйте дані про місцезнаходження телефона по таймеру або онлайн-запиту

mob

Видаляйте дані з внутрішньої пам'яті і SD-карти телефона по команді з Особистого кабінету

mob

Отримуйте фото з камер втраченого телефона при спробі його розблокувати

mob

Дистанційно вмикайте сигнал на пристрої на максимальній гучності

mob

При знахідці втраченого телефона ми повністю організовуємо процес його повернення вам у руки

mob

У випадку, якщо ваш телефон не було знайдено протягом 14 днів, ми виплачуємо вам грошову компенсацію

mob

Дистанційно вмикайте сигнал на пристрої на максимальній гучності

mob

Встановлюйте шпалери з інформацією для повернення, які будуть відображатися на екрані заблокованого пристрою

mob

Додавайте додаток у меню швидкого доступу для візуального приваблення уваги знайшовшого

mob

Отримуйте дані про місцезнаходження телефона по таймеру або онлайн-запиту

mob

При знахідці втраченого телефона ми повністю організовуємо процес його повернення вам у руки

mob

У випадку, якщо ваш телефон не було знайдено протягом 14 днів, ми виплачуємо вам грошову компенсацію

mob
Пакети і вартість
Пакет
• Компенсація:
5,00 грн/тиждень
Online
Немає
Пакет
• Компенсація:
9,00 грн/тиждень
Start
• Геолокація
• Сервіс повернення
2 500 грн
• Дистанційне блокування
• Видалення даних
• Фотозахват
• Звуковий сигнал
Пакет
• Компенсація:
12,00 грн/тиждень
Smart
• Геолокація
• Сервіс повернення
5 000 грн
• Дистанційне блокування
• Видалення даних
• Фотозахват
• Звуковий сигнал
• Геолокація
• Дистанційне блокування
• Видалення даних
• Фотозахват
• Звуковий сигнал
• Сервіс повернення
Що робити, якщо загубив телефон?
Повідомити в call-центр по номеру 0 800 406 911
Увімкнути звуковий сигнал
Заблокувати і обмежити доступ до інформації
Визначити геолокацію вашого телефона
Якщо доступа до Особистого кабінету немає, ми швидко подбаємо про захист загубленого телефона.
Якщо телефон знаходиться поблизу, ви почуєте його - звук буде відтворюватися на максимальній гучності.
Зробити це можна в один клік - через Особистий кабінет або цілодобовий call-центр.
Спробуйте повернути його в найкоротший термін - самостійно через Особистий кабінет або зателефонувавши в наш call-центр.
Поширені питання
Що таке Особистий кабінет і для чого він потрібен?
Особистий кабінет - важлива складова послуги, саме через нього ви контролюєте захист свого телефона. Він автоматично створюється на сайті vf.radarsmart.com.ua для кожного підключеного користувача.
У Особистому кабінеті ви можете:
1) Змінювати або доповнювати свою персональну інформацію;
2) Слідкувати на карті за місцезнаходженням вашого телефона у реальному часі, а також продивлятися історію його переміщень;
3) Активувати блокування або звуковий сигнал на телефоні у випадку його втрати;
4) Отримувати і продивлятися фотографії, відправлені функцією фотозахвату з камер втраченого телефона;
5) Бачити історію користування послугою, включаючи відправлені і відпрацьовані команди.
Як бачите, Особистий кабінет допоможе вам знайти і захистити свій телефон у найкоротші строки і тримати руку на пульсі його захисту.
Як працює дистанційне блокування телефона?
При втраті телефона ми рекомендуємо заблокувати його у першу чергу. Для пристроїв Android ви можете зробити це або зателефонувавши у наш кол-центр, або самостійно - у Особистому кабінеті є можливість заблокувати телефон дистанційно у пару кліків, назначивши йому унікальний разовий пароль для розблокування. При цьому на екрані заблокованого телефона відобразиться захисна інфозаставка, на якій будуть присутні ID пристрою, контакти нашої підтримки і заклик повернути телефон за винагороду. Для пристроїв iOS ми рекомендуємо скористатися блокуванням через iCloud і відразу проінформувати нас про втрату телефона.
Як працює визначення геолокації телефона?
У пристроях на Android ви можете встановити у налаштуваннях додатка періодичність, з якою буде відстежуватися геолокація телефона на карті - як у звичайному режимі, так і в заблокованому. У пристроях на iOS ця функція доступна у Особистому кабінеті. Окрім цього, у Особистому кабінеті ви можете отримати місцезнаходження телефона у реальному часі і продивитися історію його переміщень.
Яку винагороду отримає знайшовший мій телефон, і хто її надає?
Винагороду забеспечує компанія RADARME, тож вам не доведеться перейматися через це. За повернення втраченого телефона з підключеною послугою ми надаємо три види винагороди на вибір знайшовшого:
• Грошовий переказ на карту або через пошту у розмірі 400 грн;
• Поповнення мобільного рахунку на 400 грн;
• Підключення пакета «Smart» послуги RADAR Smart безкоштовно на 18 місяців.
Знайшовший також може відмовитися від винагороди у користь внеску у благодійну организацію - у цьому випадку, компанія RADARME зобов'язується виконати переказ коштів.
Скільки разів мій телефон може губитися, і компанія буде займатися його поверненням?
У нас немає обмеження відносно того, скільки разів ми будемо займатися пошуком і поверненням вашого телефона за весь період дії послуги. Ми фіксуємо статистику втрат наших користувачів, і зазвичай телефони губляться не частіше ніж 1-2 рази на рік. І все ж таки, у вийняткових випадках RADARME залишає за собою право обмежити кількість разів надання послуги користувачеві.
У якому випадку я отримаю грошову компенсацію?
Якщо у вас підключено пакет «Start» або «Smart», в нього входить сервіс компенсації. Це означає, що якщо ваш телефон загубиться і за 14 днів ми не допоможемо його знайти, ви отримаєте грошову компенсацію згідно вашого пакета. Головне - не забудьте одразу проінформувати нас про втрату.
Компенсацію буде нараховано за умови, якщо додаток встановлено на втраченому телефоні і користувач послуги надав необхідні документи.
Перелік документів:
• Копія паспорту і ідентифікаційного коду;
• Копія гарантійного талону або фото коробки від втраченого телефона з IMEI кодом - це необхідно для підтвердження, що ви являєтесь власником телефона;
• Витяг про реєстрацію заяви у ЄРДР (єдиному реєстрі досудових розслідувань).
Після відправки документів ви отримаєте заяву, у якій необхідно вказати реквізити для нарахування компенсації, і пакет документів буде передано у страхову компанію. Грошова компенсація виплачується користувачу протягом 10 днів з моменту отримання компанією RADARME заяви і відправки пакета документів у страхову. Нарахування виконується ПрАТ «ГЛОБАЛ ГАРАНТ» на банківський рахунок користувача.
Залишився всього один крок - завантажити!
Завантажуйте додаток на ваш телефон
і більше не турбуйтесь про його безпеку.

Щоб отримати додаток, перейдіть
за зручним для вас посиланням: